Välkomna till Landskrona BoIS knatteskola 2024

Landskrona BoIS välkomnar pojkar och flickor födda 2019 till fotbollsträning i föreningen

Vi erbjuder närhet till träningsplan, bra träningstider och fotbollsträning i en anrik förening. Fotbollsträning i denna ålder är lek under seriösa och strukturerade former och vi tycker barnen ska få en bra utbildning från början.

START: LÖRDAGEN DEN 27 APRIL KL. 10:00.

SAMLING UTANFÖR OMKLÄDNINGSRUMMEN VID KONSTGRÄSPLANERNA PÅ LANDSKRONA IP.

I maj och juni erbjuder vi tre prova-på tillfällen utan kostnad - detta för att barnen ska kunna testa på om de vill spela fotboll. Efter tre tillfällen skickas en faktura ut och man kan då välja att fortsätta under hösten. Under hösten tränar grupperna ca åtta gånger utomhus innan de fortsätter sin träning inomhus under vintern.

Efter uppstarten tränar barnen på onsdagar kl 17:15-18:00 på Landskrona IP.

Kostnad: 950 SEK (from augusti)

Vad ingår: Tränings-kit med Landskrona BoIS t-shirt, fotbollsstrumpor och shorts, fotboll, vattenflaska, gymnastikpåse samt medlemskap under hösten 2024. Det är samma storlek på samtliga kläder (122/128).

Anmälan: https://sportadmin.se/form/form.asp?ID={93D40DC9-3384-40E3-91D7-DCBCACDF191A}

Ledare/föräldrar: Landskrona BoIS erbjuder ledarledda träningar inledningsvis, därefter behöver vi hjälp från föräldrar att fortsätta driva gruppen tillsammans med ansvarig från föreningen. Som ny ledare behöver man inte ha någon fotbollsbakgrund och vi erbjuder utbildning till alla ledare, både internt och externt.

Om Landskrona BoIS: Landskrona BoIS är en anrik förening som grundades 1915. Föreningen är för närvarande stadens enda elitförening och har ungdomsfotboll från fem års ålder.

Frågor/kontakt: Om ni har frågor maila carl.nielsen@landskronabois.com eller besök www.landskronabois.se för mer information